maanantai 12. elokuuta 2013

terveisiä Heathrowista

Hej på eeer och hälsningar här från London Heathrow. Här väntar vi på flyget mot NYC, men fyyy va länge vi måste vänta, runt nio timmar allt som allt... Haha, gissa vem som försov sig idag ? JAG. Förstår inte hur jag lyckades när mamma ringde och väckte mig och jag hade även på väckning på TVn, men näe, inte steg jag upp inte. Fick nog lite panik där. Klockan 6 på morgnen vaknade jag och då skulle jag vara vid in-checkningen, men tur att jag inte missade flyget iallafall. :DD

Moikka täältä Lontoon Heathrowilta. Täällä me vaan odotellaan lentoa NYCiin, mutta hyi ku meidän pitää odottaa kauan, noin yhdeksän tunti kaikenkaikkiaan... Haha, arvatkaa kuka nukkuin tänään pommiin ? MINÄ. En tajua miten onnistuin, ku äiti soitti herättääkseen mut ja mulla oli telkun kauttakin herätys, mutta ei, enhän mä siitä noussut. Kyllä siinä pieni paniikki iski. Kello kuudelta mun ois pitäny olla lentokentällä ja silloin heräsin, no onneks en ainakaan myöhästynyt lennolta. :DD

5 kommenttia:

  1. Voi ei onneks ehit koneeseen! :D Toivottavasti mulle ei käy noi :D

    VastaaPoista
  2. Voi eeeikä!! :D Mua kans rupes pelottaa ku oon aika taitava nukkumaa pommii... :DD Onneks kerkesit :))

    VastaaPoista
  3. Olis ollu aika huono homma jos olisit myöhästyny koneesta... :D

    VastaaPoista
  4. Voih oon niin kateellinen sulle! Mukavaa reissua :)

    VastaaPoista
  5. tosi kiva blogi! :) mäkin lähdössä vaihtoon, tsekkaa munkin vaihtariblogi! :)
    http://roosamerica.blogspot.fi/

    VastaaPoista