perjantai 16. elokuuta 2013

school orientation + cheer uniform

Heeey. I kväll var jag altså skolan på school orientation med min värdmamma Stephanie och Sylvia där alla nya elever hälsades välkomna och vi fick gå runt lite. När jag kom till (föredetta) cheer tränaren rum så stod jag där en stund med Sylvia, och sedan ba: ''Hi, I'm Milla'' och alla cheerleaders där innen, eller de några som var där och cheer tränaren blev jätte glada och kom och kramade mig och sa bara hur dem har väntat på mig och att det här är så himla roligt, blev riktigt positivt överraskad över hur välkommen jag kände mig, det var så rooooligt. I morgon ska jag till skolan igen för att registrera mig och välja klasser som jag ska ha, sedan ska jag få resten av mina cheer-grejjer, typ en väska och lite annat smått. När vi körde hem från skolan gick vi in till ett ställe och köpte frozen youghurt, det var min första frozen youghurt någonsin och jätte gott ! Jag känner mig välkommen, alla är riktigt glada över att få träffa mig och min värdfamilj är underbar, glad tjeeej här. :)


Heeey. Tänä iltana olin koululla school orientation-tilaisuudessa mun hostäidin Stephanien ja Sylvian kanssa, siellä kaikki uudet oppilaat kutsuttiin tervetulleiksi ja käveltiin vähän tuolla. Kun menin (entisen) cheer coachin huoneeseen Sylvian kanssa ja seisoin siellä vähän aikaa ennen kuin sanoin: ''Hi, I'm Milla'' niin ne kaikki muutamat cheerleaderit ja coachi oli ihan ilosia ja hymyili vaan riemusta ja halasi mua ja tälleen, tunsin itseni todella tervetulleeksi ja olin tosi iloisesti yllättynyt kuinka ihanasti he ottivat mut vastaan, he sanoivat, että ovat odottaneet mua niin kauan ja ovat nyt niin iloisia, että oon vihdoin siellä. Se oli tosi hauskaaa. Huomenna meen aamulla rekistöröitymään koululle ja valitsemaan aineet, ja saan sitten myös varmaan loput cheer-kamat, joku laukku ja muuta pientä. Kun tultiin tuolta koululta kotiin mentiin ostamaan frozen youghurtit, mun eka frozen youghurt ja oli kyllä tosi hyvää ! Tunnen oloni tosi tervetulleeksi ja kaikki on niin iloisia, kun saavat tavata mut ja mun hostperhe on ihana, oon iloinen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti