perjantai 16. elokuuta 2013

Hello from Holladay

Heeej på eeer ! Nu har jag äntligen kommit fram till Holladay, Utah och det är så vackert här, men såååå varmt ute. Idag klockan 3 på natten hade vi väckning och klockan 4 åkte vi till JFK flygplats. Jag och en annan utbytis från Finland, Jenna åkte båda hela vägen till Utah så ensam behövde jag inte vara. Min värdfamilj och min Local Cordinator väntade på mig när jag skulle hämta mitt bagage och de är så trevliga ! Min värdpappa plockade min resväska från bandet när den kom och ba ''Oh sweet Jesus, what have you packed ?'' haha, tung väska eller ? Jag åkte till the 1 Dollar Store med Veronica, Sylvia och Sabrina (mina värdsystrar) och det finns Starbucks, Macy's, bioteater, Taco Bell och sånt på gång avstånd, wohooo. Det är så onderligt att Sabrina, som är typ ett år yngre en mig kör bil här. I kväll ska jag till skolan och kolla lite. Nu tänkte jag lägga upp bilder från Soft Landing Camp i New York, men jag tänkte att jag delar upp det i två inlägg eftersom att jag har ganska mycket bilder.


Heippa teille kaikilla ! Nyt oon vihdoin saapunut tänne Holladayhin, Utahiin ja täällä on niin kaunista, mutta toooosi lämmin. Tänään herättiin kello kolmelta yöllä hotellissa ja neljältä lähdettiin kohti JFK lentokenttää. Minä ja Jenna, eli toinen vaihtari Suomesta lennettiin samaa matkaa Utahiin, eli yksin mun ei tarvinnu olla. Mun hostperhe ja Local Cordinator oli mua vastassa, kun saavuin Salt Lake Cityn lentokentälle ja kyllä he ovat mukavia ! Mun hostisä nosti mun matkalaukun hihnalta ja oli vaan, että ''Oh sweet Jesus, what have you packed ?'' haha, oliko painava laukku ? Mentiin Veronica, Sylvian ja Sabrinan (mun hostsiskojen) kanssa 1 Dollar Storeen ja täällä Holladayssa on mun kotoa kävelymatkan päässä Starbucks, Macy's, leffateatteri, Taco Bell ja muuta kivaa, wohooo. On ihan outoa, että Sabrina, joka on mua noin vuoden nuorempi saa ajaa täällä autoa. Tänään meen vielä koululle kattomaan vähän. Nyt ajattelin sitten laittaa New Yorkista vähän kuvia, mut laitan nää kahteen postaukseen, koska kuvia on aika paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti