torstai 17. tammikuuta 2013

Spain october 2012

Tjeenis ! Idag har det varit kallt här hela dagen, när jag vacknade i morse och skulle cykla till skolan visade termometarn runt -20 celsiusgrader, uuush. I morgon har jag en läkartid mitt på dagen och jag hoppas att jag får läkar-blanketterna ifyllda och att jag får några vaccinationer som jag behöver.. Snart ska jag ta natten (lovade ju mig själv att gå och lägga mig tidigare på vardagarna hehe) men först ska jag lägga några värmande bilder från Spanien, där var jag i två sköönaaa, varmaaa veckor i october för att öka min resefeber och för att få liti värme till denna kyliga finska vinterdag. Enjoy ! :)



Mooi ! Tänään aamulla, kun mun piti pyöräillä kouluun ulkona oli noin -20 celsiusastetta, ihan mukavasti pakkasta kyllää ja tää koko päivä on ollut kylmä, pakkasta, kiitos Suomi-talvi... Tein sitten tällaisen lämpimän matkakuumetta nostavan postauksen, Espanjan reissun kuvia. Oon ollu Espanjassa monta kertaa, kaks kertaa itse ''mantereella'' ja joku viis-kuus kertaa Kanarian saarilla, mutta tässä oli pieni osa kuvista jotka napsin Espanjassa, kun olin siellä lokakuussa, 2012.. Ihanaa oli, aah ja toivottavasti tykkäätte kuvista. Huomenna mulla on aika lääkärille kello 12:30 ja toivon suuresti, että saan täytettyä kaikki paprut ja ottamaan rokotuksia.. Linkitin mun blogin Blogloviniin nyt, joten saatte seurailla tätä blogia sitäkin kautta, jos tykkäätte :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti