tiistai 15. tammikuuta 2013

Live your life, and risk it all, Take some chances, take the fall, Take your time, no need to hurry, Have some fun and never worry



Hejhej ! Nu har jag inte bloggat på fem dagar så jag tyckte att det var dags att slänga in ett inlägg här.. hehe. Nu har jag fyllt i några sidor av blanketterna, men det är mycket kvar ennu, jag ska iallafall försöka få blanketterna inskickade så fort som möjligt så att den mottagande organisation kan börja söka en passande familj åt mig i USA. Ooh, vill bara få veta var jag ska bo och vem jag ska bo hos, NU NU NU ! ..och jag har inte ens skickat in blanketterna till Explorius ennu haha. 
Men jag får bli van med att vänta och leva i nuet. Jag kan inte tänka för mycket på framtiden, jag kan inte ha för höga förhoppningar och förvänta att utbytesåret ska bli helt perfekt, såklart kommer det att vara svårt också, jag kommer ju åka dit utan mina vänner, min familj och lämna mitt liv här i typ 10 månader, jag kommer att bo i en plats som jag aldrig förr har besökt, jag kommer att bo på andra sidan Atlanten, men jag tror och hoppas för hela mitt hjärta att jag kommer att vara nöjd, att jag inte kommer att ångra mig. Jag hoppas på att jag får uppleva ögonblick som inte kan sättas värde på och att jag trots alla nedgångar kommer att njuta och vara helt säker på att jag gjort rätt beslut. 
Slänger in några bilder här på mig och min söötaa hund, Nelli och kan nämna min söta vän Meela som agerade fotograf hehhe :) 



Moikkamoi ! Mitä teille kuuluu ? Äiti tuli just kotiin Ruotsista ja toi mukanaan mulle pussillisen Maltesers-suklaakarkkeja, aaah ne on niiiiin hyviä, suosittelen maistamaan, jos ette vielä oo, hehe. No mutta asiasta toiseen, oon nyt saanu täytettyä vähän hakupaketti-papereita, mutta vielä on paljon jäljellä. Yritän täyttää hakupaketin nopeasti, että se pääsis piakkoin tuonne Amerikan mantereelle, jotta vastaanottava järjestö vois alkaa hakemaan mulle sopivaa perhettä. Haluaisin vaan tietää minne pääsen vuottani viettämään, NYT KIITOS ! Haha, enkä edes oo lähettäny hakupakettia Exploriukselle. 
Mun pitää kuitenkin tajuta, että saan odotella ja, että mun on pakko elää hetkessä, en voi haaveilla likaa, enkä voi odottaa, että vaihtovuodesta tulee täydellinen, olenhan sentään Atlantin toisella puolella, toisella mantereella, paikassa, jossa en ikinä oo käyny, ilman perhettä ja ystäviä, tietenkin siellä tulee olemaan vaikeeta. Toivon kuitenkin sydämeni pohjasta, että saan vuoden aikana kokea semmosia asioita, joihin ei voi laittaa arvoa ja kerätä muistoja, kokemuksia, ihmissuhteita, jotka saavat mut tietämään, että lähteminen oli kaiken arvoista..
..ylhäällä pari kuvaa musta ja mun söpööstä, ihanasta mopsista, Nellistä, ja kuvaaja toimi muuten  mun ihana ystävä Meela :)

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi sulla! :) Ja ihana toi sun koira!!
    Itekki oon lähössä tänä vuonna jenkkeihin, AFSn kautta tosin :) Mut kiva löytää näitä samassa tilanteessa olevia, jään seurailee!

    maijausa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kiitos tosi paljon ! Joo kyllä se on tooosiii ihana :D Huomaan, että meitä Jenkkeihin lähtijöitä löytyy jo aika monta hehe, mutta kivaa kyllä, siellä sit varmaan tapaa paljon vaihtareita, kun se on niin suosittu maa :)

      Poista