maanantai 7. tammikuuta 2013

Back in school and soon to beautiful Gran Canaria

Heeej där ! Nu efter två och en halv veckas jullov är jag tillbaka till skolan. Jullovet var göött o skönt. Är lite skoltrött nu (även om jag nyss hade ett långt jullov haha), men snart slipper jag skolan för en liten stund (igen..), för att den första februari åker jag till sköööönaaa Gran Canarien, till Amadores, aah vad skönt det kommer att bli ! Beställde resan förra veckan och åker dit med min pojkvän, samt hans mamma och hennes man. I oktober spenderade jag två veckor i Spanien med mina farföräldrar, min lillebror, min kusin och hennes man och det var hur bra som helst. Jag missar ju skolan lite extra, men jag ÄLSKAR att resa så det får vara så.



Moooi ! Nyt on koulu alkanu taas, kahen ja puolen viikon ihanan joululoman jälkeen. Aah, ihanat vapaapäivät <3 Kohta pääsen koulusta pois taas, koska helmikuun ekana päivänä lähden kohti Kanarian saaria: Gran Canaria, Amadores, here we come ! Varasin matkan viime viikolla ja lähden mun poikaystävän, hänen äidin ja mun poikaystävän äidin miehen kanssa viikoksi sinne. Oon ollu Kanarian saarilla noin viisi kertaa, kerran Teneriffalla ja muut kerrat oon ollu Gran Canarialla ja tykkään tosta paikasta tosi paljon, joten innolla odotan lähtöä. Olin lokakuussa kaks viikkoa Espanjassa, Marbellassa mun isovanhempien, pikkuveljen, serkun ja hänen miehensä kanssa joten missaan aika paljon koulua tänä lukuvuonna, mutta rakastan matkustelua, joten se saa nyt olla niin..

♥: Milla


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti