tiistai 8. tammikuuta 2013

''In the end, we just regret the chances we didn't take and the things we didn't do''

OOJAA, idag skickade Explorius en massa blanketter via e-post som jag måste fylla i så att de kan skicka blanketterna vidare till USA, där framme börjar de sedan söka en värdfamilj till mig. Så nu har jag printat ut 28 sidor, varav 23 ska jag fylla i (information om mig och sånt..). Jag måste också vaccinera mig mot några saker men det kan jag skriva mer om sedan, eftersom jag inte själv har läst igenom alla papper ennu.. Okej, jag har ju inte ens börjat att läsa igenom dedär sidorna, men jag göra det, i kväll ! Så nu börjar det hända påriktigt, äääntligen.



JEEEE, nyt mä oon vihdoin saanut mun hakupaketin ! En saanut sitä postilaatikkoon, vaan sain Exploriukselta hakupaketin mun sähköpostiin ja sitten tulostin sen, 28 sivua, josta 23 sivua pitää täyttää. Sitten tulee ne rokotukset sun muut, hyi, piikkejä. Koitan kohta lukea nuo sivut läpi, että saisin jotain alkaa täyttää. Mulla on 30 päivää aikaa täyttää hakupaketti, mut koitan täyttää sen nopeasti, että se saataisiin lähetettyä eteenpäin :)

: Milla

2 kommenttia:

  1. hakupatti :D eivaa kiva blogi :)

    VastaaPoista
  2. haha oho, kiitos, että huomautit niin voin nyt sit vähän korjata tota :D kiitti !

    VastaaPoista