maanantai 29. heinäkuuta 2013

two weeks left

Ooh jävlar, vad snart det är - bara två veckor kvar tills jag lämnar Finland för USA !!! Har skrivit en packlista och i morgon ska jag beställa en tid för att få det sista vaccinet inför USA. Har även städat mitt rum lite och försöker slänga bort lite onödiga saker som har lagrats i mitt rum haha. Har också skaffat mig ett 90-pack med kontaktlinser så att jag klarar mig en stund. Så lite har jag iallafall fått gjort. Har ännu två dagar kvar i jobbet och sedan får jag sommarlov på riktigt, har altså jobbat hela sommarlovet hittils, juni och juli så det kommer säkert bli riktigt bra med lite semester före jag åker iväg. Har planerat in ganska mycket till mina sista dagar före USA och har ganska mycket att göra, hoppas att jag hinner med allt då. Jag är jätte taggad inför utbytesåret just nu, New York och Utah, ooh.. längtar verkligen även om jag kommer sakna mina nära och kära. Skolan (Olympus High School) där borta börjar 21. augusti och jag kommer fram till min värdfamilj och mitt blivande hem 15. augusti, vilket betyder att jag har lite ledigt där också före skolan börjar, vilket känns jätte bra. Förövrigt så är runt 30 grader i Salt Lake City och Holladay (min blivande hemstad) på dagarna nu, låter ju rätt skönt :)

because blogposts without pictures are more boring and I just had to put this picture here hahaha

Siis voi apua, siis niin kohta - vaan kaksi viikkoa jäljellä kunnes mun on aika jättää Suomi ja lähteä Yhdysvaltoihin !! Oon kirjoittanu packauslistan ja huomenna varaan ajan lääkärille, että saisin vihdoin ja viimein otettua viimeisen rokotuksen Jenkkejä varten. Oon siivonnu mun huonetta vähän ja yritän täällä heittää pois tavaroita jotka lojuu täällä mun huoneessa ihan turhaan haha. Oon hankkinu 90-pack piilareita, joten selviän vähän aikaa. Eli vähän olen saanut tehtyä ainakin. Mulla on vielä pari päivää töitä jäljellä, eli keskiviikko on viimeinen työpäivä mun osalta ja sitten mulla alkaa ihan oikeasti kesäloma, oon siis ollut töissä koko kesäloman tähän asti, kesäkuun ja heinäkuun, joten pieni loma ennen lähtöä tulee varmasti olemaan oikein kivaa. Oon suunnitellu näille mun viimeisille päiville ennen lähtöä aika paljon tekemistä ja aika paljon pitäis vielä saada tehtyä, toivottavasti kerkeän. Oon tosi iloinen juuri nyt ja odotan vaihtovuotta innolla, New York ja Utah, i h a n a a .. vaikka tuleehan mun Suomi-rakkaita ikävä. Koulu (Olympus High School) siellä rapakon toisella puolella alkaa 21. elokuuta, eli mulla ehtii olemaan muutama vapaapäivä sielläkin ennen koulun alkua, joka tuntuu just hyvältä. Salt Lake Cityssä ja Holladayssä (mun tulevassa kotikaupungissa) on muuten noin 30 astetta nyt päivisin, kuulostaa aika hyvältä :)

7 kommenttia:

  1. Aijotko sit ostaa sielt lisää piilareit vai pyydätkö jotain lähettää suomesta? Mäki nimittäin käytän piilareita ja mun vaihtoon lähtö tuli jostain syystä optikolla puheeks ja se optikko sano et jenkeis olis kuulemma tosi vaikee saada piilareita ni en ny tiiä et pitäskö ostaa vuoden piilarit kerralla? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jenkeistä vaikea saada piilareita? Tuosta en ikinä kuullutkaan. Omat host sisarukseni siellä tilasivat aina omansa netistä ja ne tuotiin kotiovelle. Samaan tyyliin kuin itse tilaan Suomessa omat piilarini. Eli jos vain niin tekee ja tietää omat piilareiden vahvuudet niin varmasti saa mitä haluaa.

      Poista
    2. Otan kyllä vaan nuo, jotka just hankin, mut mäkin oon vaan kuullu, että siellä saa ihan samallalailla piilareita ku tääläkin, et en mä usko, että siitä pitäis mitään vaikeuksia tulla :DD

      Poista
  2. ojj, jag börjar oxå skolan den 21. i Skottland :) men oi vitsit, Utah! So cool! :D

    fallingforthistown.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, vilket sammanträffande :DD jaa, jag är jätte glad att jag hamnade dit, det verkar verkligen vara jätte fint och min värdfamilj verkar vara helt priimaa ! :D

      Poista
  3. aww onnee sulle!! itsellä on synttärit samana päivänä kun sulla sitten alkaa tuo koulu

    VastaaPoista