maanantai 15. heinäkuuta 2013

farewell party

28 dagar kvar, helt otroligt, härregud haha. Altså jag kan inte fatta att om BARA 28 dagar lämnar jag min lilla mysiga hemstad, Finland, mina fina nära och kära i nästan ett år, wäääääh. Jag har ännu ganska mycket att göra, mycket som jag vill/måste hinna med före jag åker. Har ännu en hepatit-B-spruta kvar, ett tandläkarbesök att göra och ett par avskedsfester att ha för mina släktingar osv. Iallafall har jag en avskedFEEEST avklarat, lördagen spenderades nämligen här hemma med vänner och andra och det var roligt, här kommer lite bilder från lördagen. :)



sunday = lazy day after a fun weekend, popcorn and a few episodes of New Girl 

28 päivää jäljellä, siis mitä ihmettä, ihan hullua haha. Siis en vaan voi tajuta, että VAAN 28 päivän päästä jätän mun pienen, turvallisen kotikaupungin, Suomen ja mun rakkaat läheiset melkein vuodeksi, wääääh. Mulla on vielä aika paljon tehtävää, semmosia asioita mitä mun pitäis/haluaisin keretä ennen mun lähtöä. Vielä yksi hepatiitti-B-rokotus, hammaslääkärikäynti ja parit läksiäisjuhlat mun sukulaisille vielä jne. Ainakin mulla on yhet läksiäisJUHLAT pidetty mun ystäville ja tutuille lauantaina, oli hauskaa, valvottiin aamukuuteen ja ylhäällä kuvia näistä bileistä. :)

ENGLISH: Only 28 days left until my plane to USA lifts, unbelieveble ! I have pretty much that I want to do before I leave Finland, my nice little hometown and my closest darlings (friend and family), but one of the things I needed to do before I leave is done - my farewell party that I had on saturday. I had a fun fun night with my closest friends, lovely classmates and other people that I know and above you can see pictures from my party. :)

6 kommenttia:

  1. en välttämättä pistäis tollasia kuvia missä on vaa punasia kertakäyttömukeja... jos sun hostit sattuu jotenkin lukee tätä joskus ni tosta voi seurata vaikeuksia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis monilla jenkkivaihtareillahan on just noita punaisia jenkkistyle-mukeja läksiäisjuhlissa, enkä nyt oikein tajua mitä tarkoitat, että noissa mueissa ois epäilyttävää ? :D

      Poista
    2. Jenkit ryyppää tollasista

      Poista
    3. Mun hostit on kyllä lukenu mun blogia, koska oon lähettäny niille tän blogin osoitteen. Tuollaisista jenkkimukeista voi varmaan juoda muutakin kuin alkoholia, ainakin niin meillä useat tekivät, en oo vielä Jenkeissä, vaan Suomessa ja vaikka noita näkyy paljon jenkkileffojen bileissä yms, niin en nyt usko, että eka joka tulee yhestä mukista mieleen on ''voi herranjumala, alkoholia !!!'' - nuo vois ihan yhtä hyvin olla esim normi laseja, mutta mun mielestä nää punaset jenkkistyle-mukit sopivat paremmin mun läksiäisjuhliin, kuten monen muun jenkkivaihtarin mielestäkin varmaan ja siks niitä löytyy nyt näistä kuvistakin. :)

      Poista
  2. Ootpa ollu nättinä!! Kivoja kuvia :) Ja hui 28 päivää tuntuu ihan supervähältä! Mulla on vielä tasan 40 päivää ja sekin tuntuu loppuvan kesken...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Elisa ! No niimpä, en voi uskoa, että lähtö on näin lähellä, ihan hullua.. Ja 40 päivää menee varmaan myös tosi nopeasti, ite muistan vielä, ku mulla oli melkein 100 päivää jäljellä :D

      Poista