sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

a great weekend



Hej på er ! Jag har haft en riktigt bra och ganska lugn helg. Fredagskvällen spenderades hos Jessicas på grillfest med ett gäng härliga brudar, som jag absolut kommer att sakna när jag åker i väg. Efter grillfesten åkte jag hem för att hämta min sovsäck och sedan åkte jag till stan för att träffa minä älskade finisar Sara och Julia och sedan åkte vi iväg till Andra sjön och resten av kvällen hade vi fredagsmys i deras lilla, mysiga båt där vi även sov. I lördags hade vi en liten photoshoot (bilder kommer i ett annat inlägg), jag och Mikaela före vi på kvällen körde runt med vår bästa ''chaffis'' och åt McDonald's-mat som pricken på i. En bra helg blev det som sagt.
Nu har jag ännu 22 dagar kvar i Finland före jag åker iväg till möjligheternas land, USA.. tre veckor och en dag, men tre veckor förän jag åker ner till Helsingfors med kvällsflyget ! Har svårt att förstå att det är så snart. Har skaffat ett till Visa Electron-kort just in case och köpt det mesta av presenterna som jag ska ge åt värdfamiljen, men har ännu lite kvar, men jag tänker inte skriva ut här vad jag har köpt före jag är i USA, så ni får vänta tills det, hehhe. Tror jag ska påbörja min packlista idag, det börjar ju närma sig :D Här kommer bilder från fredagen...





Moi teille kaikille ! Ylhäällä on kuvia perjantaista. Mulla on ollut oikein hyvä ja aika rauhallinen viikonlppu. Perjantai-illan vietin Jessican luona grillausjuhlissa mahtavien tyttöjen kanssa, joita varmasti tulen ikävöimään, kun lähden Jenkkeihin. Myöhemmin kävin kotona hakemassa makuupussin ja lähdin kaupunkiin tapaamaan mun rakkaat ihanat Saran ja Julian, joiden kanssa mentiin Toisvedelle (järvi/satama täällä), jossa vietettiin loppuilta mukavasti heidän veneessä, jossa myös nukuttiin sitten. Lauantaina mulla ja Mikaelalla oli pieni photoshoot (kuvia tulee myöhemmässä postauksessa), ennenkuin lähdettiin illemmalla ajelemaan meidän parhaan ''kuskin'' kanssa ja käytiin hakemassa mäkkäri-ruokaa piste i'n päälle. Hyvä viikonloppu oli kyllä.
Nyt mulla on 22 päivää Suomessa jäljellä ennen kuin lähden mahdollisuuksien maahan, Yhdysvaltoihin.. kolme viikkoa ja yksi päivä, mutta vain kolme viikkoa ennen kuin lennän iltalennolla alas Helsinkiin ! Mun on vaikea tajuta, että se on niin kohta. Oon hankkinu toisen Visa Electron-kortin, just in case ja oon ostanu useimmat tuliaiset, mutta vielä on vähän jäjellä, en kuitenkaan laita tänne kuvia tuliaisista tai mitään, ennen kuin oon Jenkeissä, joten saatte odottaa, hehhe. Voisin aloittaa pakkauslistan tänään, lähtö lähestyy :D

ENGLISH: Hi ! I have had a really nice weekend and there's pictures from friday above. I spent my friday with my beautiful friends, first at Jessicas on a BBQ-party and later at Saras and Julias boat at Andra sjön (a lake here), it was cozy and nice. On saturday me and Mikaela had a small photoshoot and later we went driving around with our best ''personal driver'' and ate some McDonald's food before we went home. I have 22 days left here in Finland and I think I'm going to start my packlist today. Can't believe I'm leaving Finland so soon ! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti