lauantai 13. heinäkuuta 2013

one month left



Wow, idag är det bara en månad kvar tills jag åker på mitt livs äventyr. Jag har nog gjort ett bra beslut, hoppas att det kommer att vara värt alla bekymmer, all väntan och allt arbete som jag lagt ner. Jag kommer säkert att lära mig såååå mycket under det kommande året, se en massa nya platser och lära känna en massa nya människor. Det är inte alla som kan säga att de har varit som utbytesstudent på high school och varit med i cheer-teamet, eller som har bott ett år utomlands som utbytis.
I morgon ska jag ha avskedsFEEEST, woopwoop. Altså tiden går ju så himla fort, det är helt sjukt - hur jävla fort kommer tiden att gå i USA då man har roligt då, 10 månader är ju ändå en ganska liten stund, även om det är det längsta jag någonsin har varit ifrån mina vänner och min familj, men jag har en värdfamilj där som väntar på mig och nya vänner kommer jag förhoppningsvist att få, så jag tror nog att jag klarar mig även om jag kommer att sakna alla. Har ni några tips på vad ni vill att jag ska skriva om före jag åker ?


picture from We heart it

Wow, tänään on vaan kuukausi jäljellä kunnes lähden mun elämäni jännittävimmälle seikkailulle. Oon varmana tehnyt mahtavan päätöksen ja toivon, että tää vuosi tulee olemaan kaiken huolen, odotuksen ja työn arvoinen. Tuun varmasti oppimaan niiiiin paljon uutta vuoden aikana, nähdä monia uusia paikkoja ja oppia tuntemaan aivan mahtavia uusia ihmisiä. Kaikki eivät voi sanoa, että ovat olleet vaihtareina high schoolissa ja olleet osa high schoolin cheer-joukkuetta, eikä kaikki varmaan tuu asumaan vuoden ulkomailla vaihtarina.
Huomenna pidän läksiäisjuhlat, wooop. Siis aika menee hirmu nopeasti, ihan hullua - miten nopeesti aika sitten menee Jenkeissä, kun on hauskaa, 10 kuukautta on kuitenkin aika lyhyt aika, vaikka se onkin pisin aika minkä oon ollut poissa mun ystävien ja perheen luota, mutta mulla on siellä hostperhe odottamassa ja tuun toivottavasti samaan uusia ystäviä, joten kaipa mä pärjään, vaikka tuun kaipaamaan kaikkia täällä. Onko teillä mitään postausideoita, joita voisin toteuttaa ennen lähtöä ? Kertokaa !

ENGLISH: Today it's just one month left until my plane to the United States lifts, that is crazy ! The time goes by so fast, I don't want to imagine how fast the time will fly by when I'm having fun in USA. I think I have made a great desission when I desided to make my dream come true, and I'm sure that I'll learn so much during my exchange year, I will see a lot of new places and meet a lot of new people. Not everyone can say that they've studied on a high school abroad as an exchange student or that they've been a part of a cheer-time in high school. 10 months isn't that much anyway, even if it's the longest time I've been away from by Finnish family and friends, but I have a lovely host family waiting there and hopefully I will make many new lovely friends, so I think I will be fine. This is my year. 

2 kommenttia:

  1. Pakko sanoo, et ihanaa, kun kirjotat sekä suomeks, että ruotsiks, koska oon pitkään etsiny mielenkiintoista blogia, jonka avulla voisin hiukan opiskella ruotsia :D tämä blogi sopii tarkoituksiini hyvin !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että tykkäät ! Yritän ainakin kertoa samat asiat samassa järjestyksessä suomeks ja ruotsiks, vaikka aina ei tekstit 100% täsmää, mutta kyllä sä varmasti siitä jotain hyötyä saat :)

      Poista