tiistai 28. toukokuuta 2013

summer is getting closer

Idag hade jag sista provet i gymnasiet på över ett år, oooh vad skönt kan jag säga er ! Har äver 50 läsare (+ 12 via bloglovin) i min blogg, det känns jätte kul att så många vill läsa min blogg ! Idag mejlade min hostmom till mig och berättade att hon var en sväng till min blivande high school idag och att jag ska bli junior (näst sista årets studerande).. dock ska jag försöka få dem att flytta mig till senior (sista årets studerande), eftersom jag vill vara med om alla senior-grejjer hehe. Ska försöka hålla förhoppningarna låga, men man får ju alltid önska. Spendera dagen med Mikaela hos henne och tog en löprunda på några kilometer efter det, känns braaa häär. :)

Tänään mulla oli viimeinen koe lukiossa yli vuoteen, siis tuntuu niin ihanalta ! Ja mulla on jo 50 lukijaa (+12 bloglovinin kautta) blogissani, tuntuu tosi kivalta, että haluatte lukea mun blogia, kiitos ! Tänään hostäiti lähetti mulle spostii ja kertoi, että oli ollut mun tulevan koulun kautta ja, että musta tulee junior.. pitäis nyt nähä, jos jotenkin olis mahdollisuutta päästä senioriks, koska haluaisin tehä kaikkee senior-juttuja hehe. Yritän pitää odotukset matalalla, mutta ainahan voi haaveilla vähän. Muuten vietin tän päivän Mikaelan kanssa ja kun tulin kotiin niin tein muutaman kilsan lenkin, tuntuu hyvältää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti