perjantai 31. toukokuuta 2013

siinä se sitten oli

Första året i gymnasiet är nu avklarat men oj så fort det gick, det är helt galet. Detta läsår blev ett år fyllt men fina minnen och jag blev mycker närmare med flera av tjejjerna i min klass. Kommer att sakna min klass när jag kommer tillbaka till gymnasiet, oooh, skulle bara vilja forsätta på trean istället för på tvåan när jag kommer tillbaka haha.. men det är en sak som man måste släppa när man åker iväg såhär. I morgon har vi skolavslutning och sedan börjar sommarlovet, wohiii. Eller nja, jag ska jobba juni och juli så det blir inte mycket lov för min del hehe. Min värdmamma berättade att jag kan ha en möjlighet att få vara med i cheer-laget, fick cheer-tränarens e-postadress, så har mejlat henne nu. Ända som jag är tveksam för är att det kostast en del att vara med i cheerlaget, så jag funderar på att kanske välja en annan sport istället, men det får vi ju se senare hur det blir. :)
Den 11e augusti måste jag flyga ner till Helsingfors från Vasa på kvällen och stanna en natt på ett hotell i Helsingfors, eftersom mitt flyg från Helsingfors avgår jätte tidigt på morgonen. 
Salt Lake City

Ensimmäinen vuosi lukiossa on nyt loppu ja siis tää aika meni ihan tosi nopeasti, ihan hullua. Tän lukuvuoden aikana monista mun luokan tytöistä on tullut mulle paljon läheisempiä ja oon saanu monta hienoa muistoa. Tuun kaipaamaan mun luokkaa ja toivoisin vaan, että voisin jatkaa kolmosella toisen luokan sijasta, kun tuun takas haha.. mut se on vaan yks juttu mikä pitää kestää, kun lähtee tälleen vaihtoon. Huomenna meillä on kevätjuhlat ja sitten alkaa pitkään odotettu kesäloma, wohii. Tai noi oikeastaan mulla on töitä kesäkuussa ja heinäkuussa, joten lomailuun ei jää kauheesti aikaa heh. Mun hostäiti kertoi, että mulla on ehkä mahdollisuus liittyä koulun cheer-joukkueessa, sain cheer coachin sähköpostiosoitteen, joten lähetin tälle viestiä. Ainut mikä mua vähän vaivaa on se, että tuo cheer-joukkueeseen liittyminen maksaa aika paljon, joten saa nähdä, jos valitsisin toisen urheilun, mut cheer ois kyl ihan huippu, saa nähdä sitten, kun mulla alkaa siellä koulu sitten. :)
11. elokuuta lennän Vaasasta Helsinkiin illalla ja vietän siellä yön hotellissa, koska mun lento Helsingistä lähtee tosi aikasin aamulla, siitä ei kuitenkaan kustaudu mulle mitään lisäkuluja. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti