maanantai 13. toukokuuta 2013

stipendiiiiiii

Idag vaknade jag till helt vanlig skoldag, bara att denna dag blev bättre än normalt. När jag kollade i morse visade det 11 grader ute = sommarväder typ, shorts javisst. Före min sista lektion i skolan idag hade jag håltimme, så jag, Elin och Jessica åkte med våra vilda vespor till affären, köpte glass och njöt av 20 graders värme i solskenet. Under sista lektionen skickade mami ett meddelande åt mig, JAG ÄR EN AV DEM SOM HAR FÅTT ETT 500 EUROS STIPENDIE AV EXPLORIUS !!! HUR BRA SOM HELST, nöjd och glad är jag !! Åt föresten en till glass idag, och bestälde även tid till optikern för att jag ska skaffa mina första kontaktlinser. En allmänt bra dag. :DD


Tänään heräsin aivan tavalliseen arkiaamuun, mutta kyllä tästä päivästä tuli vähän normaalia parempi. Aamulla huomasin, että ulkonahan on kesäisin 11 astetta = kesäsää ja shortsit of course. Ennen mun viimeistä tuntia koulussa mulla oli hyppytunti, joten minä, Elin ja Jessica lähdettiin meidän villeillä vespoilla kauppaan, ostettiin jätskit ja nautittiin 20 asteen lämmöstä auringonpaisteessa. Viimeisen tunnin aikana sain kivan tekstarin äidiltä, MÄ OON YKS NIISTÄ, JOTKA SAAVAT 500 EURON STIPENDIN EXPLORIUKSELTA !!! AIVAN MAHTAVAA, nyt oon kyllä iloinen !! Söin muuten toisen jätskin vähän myöhemmin ja tilasin ajan optikolle, koska aion hankkia mun ekat piilolinssit. Siis ihan tosi hyvä päivä. :DD

16 kommenttia:

  1. oi paljo onnee tosta stipendistä!! :)

    VastaaPoista
  2. onnea stipendistä!:)
    Damn nyt kävi ketuttaa ku en haken sitä :DD äiti yritti hoputtaa hakemaan sitä stipendiä mutta laiskuuttani en saanut sitäkään hoidettua:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos !! :D hehe, ite en ees muista milloin oon hakenu sitä, kyl mä oon mutten muista milloin haha. kiva yllätys ainaki, ja ite kun en ikinä voita / saa mitään tällaista niin huhhu :DD

      Poista
  3. Hei onnea tosi paljon!! :)

    http://travellingwithninni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Onnea!
    Oon muute lukenu tätä sun blogia hetken, vaikuttaa hyvältä ja kirjotat kiinnostavasti :)
    Oon kans lähös syksyllä exploriuksen kautta Usaan , käy tsekkaa mun blogi http://tiinalihmemaassa.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos !! :DD Hei vähän kivaa, ja meillä on sama vastaanottava järjestökin ! Tsekkaan :)

      Poista
  5. wauu onnea paljon stipendistä!!:)

    VastaaPoista
  6. Ai sä hait sen! Tosi kiva ku sait, onnea! :)) Olis ehkä voinu ittekki edes harkita sen hakemista... :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kyllä mä hain sen, ehin kyllä unohtaa sen, joten ihan kiva päivänpiristäjä :D

      Poista
  7. Onnea stipendistä! Munki piti aluksi hakea sitä mutta laiskuudessa se sitte jäi :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos !! Hehe voi, mä olin jo ihan nohtanu että oisin hakenu stipendii :D

      Poista
  8. Onneaa! :) ää nyt ärsyttää ku oli tarkotus itekki hakia mutta sitte se vähä jäi... :D

    VastaaPoista