maanantai 9. joulukuuta 2013

Haaste

Sain pari viikkoa sitten haasteen Elinan style -blogin Elinalta, kiitos haasteesta! Säännöt ovat siis seuraavat:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun tulee keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa/seuraajaa.
5. Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


11 faktaa minusta
  • Rakastan piirtämistä, oon aina rakastanu. Se on omaa laatuaikaa, kun saa kuunnella hyvää musiikkia ja vaan piirtää.
  • Mun lempivuodenaika on kesä, koska silloin elämä on vaan parempaa.
  • Opettelen täällä Jenkeissä koulus ekaa kertaa espanjaa. Oon tosi pitkään halunnut oppia espanjaa. En tykkää meidän espanjanopettajasta yhtään, mutta ainakin opin edes jotain.
  • Haluan joskus tulevaisuudessa lähteä ulkomaille jonnekkin eksoottiseen maahan tekemään jonkinlaista vapaaehtoistyötä.
  • Suomessa mun lukiossa on noin 100-150 oppilasta, täällä Jenkeissä mun high schoolissa on yli 1500 oppilasta, ''pieni'' ero siis hehe.
  • Mulla on ikävä suomalaista lukiota ja ilmaista, terveellistä kouluruokaa. En enään ikinä valita meidän kouluruosta Suomessa, täällä tuon joka päivä omaa kouluruokaa, joka on useimmiten sandwich.
  • Suomessa meillä on kaksi mopsia: Nelli ja Daisy, joita kaipaan tosi paljon.
  • Mulla on täällä vartin kävelymatkan päässä Starbucks, nam. Ei, en käy siellä joka päivä..
  • Oon 173 cm pitkä.
  • Haluan saunomaan!
  • Oon ihan rakastunut Salt Lake Cityn downtowniin, siis keskustaan - se on niin ihana ja hieno paikka, ja täältä löytyy ihanat shoppailumahdollisuudet, jeee.



1. Miksi aloitit bloggaamisen?
Vaihtoon lähtemisen takia varmaankin ja tykkään bloggailla. Haluan, että tutut ja myös muut voi lukea täältä mun vaihtarielämästä.
2. Mitä kieliä osaat puhua?

Suomea ja ruotsia osaan yhtä hyvin. Englantia. Opiskelin kaks vuotta ranskaa ja nyt opiskelen espanjaa, niin niitäkin vähäsen.
3. Mikä on suurin pelkosi?
En tiiä, ei mulla mitään kauhean suuria pelkoja oo, mutta esim. menettää joku mulle tärkeä ihminen.
4. Olisitko mieluummin vampyyri vai ihmissusi?

Heh, en kyllä tiiä...
5. Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla?

Avomielinen/avoin, ystävällinen, luova.
6. Jos pääsisit ilmaiseksi mihin tahansa kauneusleikkaukseen, menisitkö ja mihin?

En menis, mun mielestä kauneusleikkaukset on turhia.
7. Suosikkieläimesi? Vai pidätkö edes eläimistä?

Koira, ja rakastan eläimiä!
8. Jos voisit matkustaa aikakoneella ajassa taaksepäin, mille aikakaudelle matkustaisit?

1970-luvulle, että saisin elää hippie-elämää haha.
9. Uskotko kuolemanjälkeiseen elämään?

En oikeastaan..
10. Kun olit lapsi, mikä halusit olla isona?

Olihan niitä paljon.. poliisi, rocktähti, näyttelijä, taiteilija, delfiinien hoitaja/kouluttaja, kassatäti yms haha.
11. Mitkä kolme asiaa haluat ehdottomasti tehdä ennen kuolemaasi?

Matkustella paljon, moniin eri paikkoihin. 

Haastan Hetan, Emman, Tuulian, Nellin, Jennan ja kaikki muut, jotka haluaa tehdä tän haasteen, koska en jaksa etsii 11 blogii hehe.

4 kommenttia:

  1. Milla ei voi sanoo avomielinen XDDDDD ihanaa taa sun suomi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha hups :D löydettiin uus oma sana mun sanastoon lol xd <3

      Poista
  2. Koirat<3 ah, mäkin haluan saunomaan! En ennen pitäny sitä niin kummoisena asiana, mutta nyt kun ei oo kolmeen kuukauteen päässy saunomaan, niin tajuaakin kaipaavansa sitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl ne on vaan aivan ihania :D niimpä, onneks sauna ei mihinkään katoa sieltä Suomesta, mutta välil tekis niin kamalasti mieli saunoa xd

      Poista