maanantai 8. huhtikuuta 2013

Iso-syöte

Heeej på er ! Torsdag, fredag och helgen spenderas på ett riktigt bra sätt i Iso-syöte med familjen: slalomåkning, härligt väder, prima backar och en massa gottis. Annars väntar jag ennu på min Usa-placering, vill verkligen få veta nunununu var i Usa och med vem jag ska spendera tio månader... men det sägs ju att den som väntar på något bra väntar aldrig för länge, heh. Nu får ni se lite bilder från Iso-syöte :) Snart börjar provveckan vilket jag skulle hellre skippa haha, blääääää.








Mooooi. Kuten ehkä ylhäällä olevista kuvista voi päätellä, vietin muutaman päivä Iso-syötteellä (torstaista sunnuntaihin) perheen kanssa ja nää päivät oli tosi onnistuneita: ihana sää, tosi hyvät rinteet, ei liian kylmä, hyvää ruokaa ja tykkään tositosi paljon laskettelusta mun twintipeillä, metsät ja ei-liian-isot hypyt, aaah... Muuten vaihtaririntamalla ei oo tapahtunut yhtään mitään, perhe- ja sijoitustietoja odotellessa (ja niitähän saa odottaa kauan hehe). Kohta alkaa koeviikko, jonka mieluiten jättäisin väliin haha, bläää.

ps, mut löytää muuten instagramista nimimerkillä: millakh , ja sieltä voi kattoo pari muuta laskettelukuvaa ja muutenkin seurailla jos haluuu :)

2 kommenttia:

  1. uu jee svensk utbytesblogg! Ska själv också till fransktalande Kanada som utbyteselev, gå gärna och kolla in min blogg canadaavecella.blogspot.com! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kul att någon gillar det ! Oo, vad kul o vi åker ju båda två med Explorius, wihii :D ska kolla in din blogg nu !

      Poista