maanantai 24. kesäkuuta 2013

lovely monday

Heeyy. Efter att jag skrev senast har jag hunnit fira midsommar med härliga människor, jobbat och haft det allmänt roligt. I kväll spenderade jag kvalitétstid med Mikaela, vi hade en picknick på en grön filt med Nutella, jordgubbar, Tuc-kex och mjukost = inget att klaga på, sååå gott och roligt. Sedan tog vi ett spontant dopp i ån, shorts hade vi på oss och sedan körde vi hem till mitt med våra vilda vespor haha, älskar sommaren. :)
På fredag tågar jag ner till Helsingfors och där ska jag på intervjun för USA-visumet, efter det har jag allt klart och är redo att åka, bara väntan kvar. Måste stiga upp tidigt på fredagsmorgonen, tåget åker nämligen lite före sex på morgonen, ush fyyyj jäklar vad tidigt haha. På söndag åker jag på kryssning till Stockholm med min kära familj, så får skippa jobbet i några dagar, helt ok hehhe. 49 dagar kvar.

me and my dear friend Mikaela 

Heeeyy. Viime postauksen jälkeen oon ehtiny viettää juhannusta kivojen ihmisten kanssa, työskennellyt ja pitänyt hauskaa. Tänä iltana vietin laatuaikaa Mikaelan kanssa. Meillä oli piknikki vihreellä viltillä Nutellan, mansikoitten, Tuc-keksien ja pehmeen juuston kanssa = ei valittamista, tosi hyvää ja hauskaa. Sit hypättiin sponttaanisti jokeen shortsit päällä ja sitten ajettiin mun luokse meidän villeillä vespoilla, rakastan kesää. :)
Perjantaina junailen Hesaan, jossa mulla on viisumihaastattelu, sen jälkeen mulla on kaikki valmiina ja oon valmis lähtöön, vaan odotus jäljellä. Mun pitää herätä tosi aikasin perjantaiaamuna, koska mun juna lähtee jo ennen aamukuutta, hyi hitto nää aikaset herätykset haha. Sunnuntaina lähden mun rakkaan perheen kanssa Tukholmaan risteilylle ja saankin ottaa muutamaan päivän vapaata töistä, jeee. 49 päivää jäljellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti