torstai 6. kesäkuuta 2013

sairastelua sun muuta

För ett par dagar sedan fick jag hem några papper från Explorius angående visumansökan: hur man ska fylla i ansökan, vad man ska ta med till visumintervjun, vad det kostar osv. Har ännu inte börjat fylla i ansökningen (det ser ut att vara lite jobbigt..), man ska göra det på nätet, så det borde jag börja med snart, så att det inte lämnar till sista minuten. Har varit i arbetet (bara) två dagar denhär veckan, har varit sjuk dehär två senaste dagarna, mått illa, haft sjuk mage och huvudvärk, trevligt värre lixom, vill ju tjäna ihop pääängaar juu. Mår iallafall lite bättre nu, men får se hur det blir i morgon. Idag kom mamma in i mitt rum o ba, att ja, min kamera är påväg så jag måste hämta den från posten när den kommer, o jag ba, wtf, jahaa okej, mihihihiih - hade ingen aning, men äääntligen får jag min första systemkamera, det piggade upp min dag ! Vad annars... Har haft lite kontakt med min cheer coach, skickade mina mått igår så att hon kan beställa cheer-kläderna till mig och jag ser mycket emot att träffa coachen och laget. Måste jobba lite på min vighet hehe, annars kan det bli lite pinsamt på träningarna ifall jag är den enda som inte kan gå ner i spagat hehehe :)

Pari päivää sitten sain postilaatikkoon vähän papereita Exploriukselta viisumihakemusta koskien: miten se hakemus pitää täyttää, mitä pitää ottaa mukaan viisumihaastatteluun, mitä se maksaa yms. En oo vielä aloittanu sen hakemuksen täyttämistä (no se kuulostaa vähän rankalta..), se täytetään netissä ja kyllä mun pitäis aloittaa se kohta, ettei jää viimetinkaan. Oon ollut tällä viikolla (vaan) kaks päivää töissä, nää kaks viimeistä päivää oon ollut sairaana, on ollu huono olo, kipeä masu ja päänsärkyä, jeeee... Haluaisin tienata rahaa. Voin ainakin paremmin nyt, mut saa nyt nähä minkälainen olotila on huomenna. Tänään mun äiti tuli mun huoneeseen ja oli, että joo mun kamera on tulossa, joten mun pitäis hakea se postista ku se tulee, ja mä olin vaan, että wtf, ahaa okei, kyllä mä haen sen, mihihihih - en siis tiennyt, että se kamera oli tilattu ja vihdoin saan mun ekan järkkärin, wihii, kyllä piristi päivää ! Ja mitäs muuta... Oon pitänyt vähän yhteyttä mun cheer coachin kanssa ja eilen lähetin hänelle mun mitat, että hän vois tilata mun cheer-vaatteet ja kyllä odotan innolla, että saan tavata coachen ja joukkueen. Mun pitäis vähän parantaa mun notkeutta, vois olla vähän noloo, jos mä oisin ainut joka ei osaa mennä spagaattiin hehehe :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti