tiistai 19. helmikuuta 2013

Stop saying ''I wish'' and start saying ''I will''


Passenger - Life's For The Living

Hejhej ! Idag var jag på lungröntgen vilket gick fort men iallafall  är det gjort nu. På fredag ska jag hämta intyget på att jag har varit på lungröntgen från hälsovårdscentralen och så ska jag skicka iväg alla tjugotvå papper till Explorius-kontoret (hur många gånger har jag sagt att jag ska skicka in blanketterna ? haha, men snart...) Nu ska jag försöka läsa till biologi-provet som jag har i morgon, förstår ingenting men jag kan ju iallafall försöka att inte bli underkänd, hmm... :)
WE HEART IT
Moimooi ! Tänään olin keuhkoröntgenissä, tosi nopeaa toimintaa haha. Siis se meni tosi nopeasti, mutta ainakin se on tehty, perjantaina haen sitten todisteen siitä, että olen ollut röntgenissä ja sitten voin vasta lähettää hakupaketin Expolle. Huhhuh, oon varmaan sanonu (ainakin itselleni) tosi monta kertaa, että ihan kohta lähetän hakupaketin meneen, no mutta perjantaina sitten, heh. Nyt mun on pakko yrittää lukea bilsan kokeeseen, joka mulla on huomenna, en ymmärrä mitään, mutta voinhan edes yrittää saada hyväksytyn :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti