torstai 14. helmikuuta 2013

Happy valentine's day

Glad alla hjärtans dag allihopa, har ni haft det bra ? Det har jag iallafall, även om provveckan är i full gång nu, min provvecka började föresten med matte, vilket gick helt okej. Idag fyllde rektorn i en skolrekommendation till mig, vilket är altså en av alla blanketter, så nu är det klart. Klantade mig lite och glömde att ringa och beställa tid till tuberkolos-test som jag måste ta innan jag skickar in blanketterna och jyst nu är det typ det enda som är ogjort..
Jag och min kära pojkvän åt en god middag med pepparbiff, hemlagad rödvinssås och ungsbakad potatis som vi (eller nja, jag egentligen hehhe) hade tillagad och sedan tittade vi filmen Love actually, vilken var rätt bra och rolig var den också. :)

Tää oli meidän hotellihuoneessa Kanarialla. Hieno pyyhejoutsen, kyllä !

Hyvää ystävänpäivää, miten teidän päivä on ollut ? Mulla on ainakin ollut hyvä päivä, vaikka koeviikko on nyt käynnissä. Mun koeviikko alkoi matikan kokeella, joka meni ihan hyvin... kai. Tänään koulussa rehtori täytti mulle ''School recommedation''-paperin, joka on yksi monesta hakupaketin sivusta. Mua harmitti tosi paljon, kun huomasin, että unohdin soittaa ja varata ajan tuberkoloosi-kokeeseen, joka mun pitää ottaa ennen kuin lähetän hakupaketin menemään ja se on oikeastaan viimeinen juttu, lukuunottamaa muutamaa kuvaa, mutta ne on pikkujuttuja. Huomenna pitää yrittää muistaa sitten, hehe.
Ostin tänään kaupasta mun elämäni kalliimmat pihvit; kaks pippuripihviä kympillä. Tein sitten mulle ja poikaystävälle pippuripihvejä, kotitekoista punaviinikastiketta ja uuniperunoita, ja sitten katsottiin Love actually, joka oli muuten ihan hyvä ja hauska leffa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti