torstai 24. huhtikuuta 2014

Throwback Thursday - NYC Soft Landing Camp




5 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Oot kyl tosi lahjakas kuvaan, mut sako kysyä et mitä kameraa käytät? Ja et muokkaatko värejä, kontrasteja ym. kuvankäsittelyllä vai käyttäkö kameran valmiita ohjelmia? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ihanasta kommentista! Kaytan Canon 600D-kameraa, ja yleensa en muokkaa yhtaan, niinku en oo esim. muokannu noita California ja Las Vegas -kuvii. Naita throwback-kuvii oon kyl muokannu ihan tahallani vahan enemman :D

      Poista
  2. Moi! Mä oon lähdössä syksyllä kans vaihtoon jenkkeihin Exploriuksen kautta, ja tuli tässä mieleen et järjestääkö Explorius mitään matkoja vaihto-oppilaille sen vuoden aikana? :)
    Ja nämä kuvat on kyllä niiin ihania, että on aivan pakko kysyä myös että millä muokkaat sun kuvat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa, good luck vaihtovuotta varten! Ootkos viela saanu perhetietoja? Ja sori mullei oo kaikkii aakkosii tal koulun koneella, joten texti voi olla vahan outoo :)
      Itse Explorius ei jarjesta mitaan retkia, mutta sun vastaanottava jarjesto sun kohdemaassa kylla jarjestaa. Esim mun vastaanottava jarjesto Cetusa jarjestaa kevaan aikana matkoja mm. Havaijille, NYCiin ja Kaliforniaan. Oon kuullu, etta naa matkan on ollu tosi kivoja ja ne, jotka on ollu tuolla on tykanny hirveesti, joten suosittelen menemaan, jos on mahdollista! Nuo matkat on tosiaan aika kalliita, joten itse en paassyt lahtemaan. Oisin halunnu menna Havaijille, mut se ois maksanu noin 1500 dollaria.
      Ja kiitti! Kiva, etta tykkaatte naista kuvista! Jos muokkaan mun kuvia, niin muokkaan ne ihan simppelista ilmaisilla iPiccy.comilla ja PicMonkey.comilla, jotka loytyy netista! :D

      Poista
    2. Joo, oon kyllä onnekas kun sain perhetiedot jo näinkin aikaisin! Mä tulen mun vaihtovuoden viettämään Kentuckyssä! Ja pitääpä ottaa selvää, että järjestääkö mun vastaanottava järjestö Aspect foundation mitään matkoja. :) Kyllä aika kalliilta tosiaan kuulostaa toi Havaijin matka. Harmi kun sä et päässyt niille matkoille! :(

      Poista