tiistai 19. maaliskuuta 2013

Don't let your dream just be dream


Imagine Dragons - On Top of the World

Heej ! Tänkte slänga in ett blogginlägg innan jag tar natten. Jag mailade Explorius igår angående mina blanketter o vilken som är min mottagande organisation och idag fick jag svar att mina blanketter är nu på väg till andra sidan Atlanten mot USA, vilket jag är glaaaad över. Det betyder att mina blanketter var felfria och att de kan börja leta efter en värdfamilj åt mig. Jag fick också veta att min mottagande organisation är CETUSA. Ooh, nu är det bara att vänta på mera information om min placering, dock kan jag få vänta rätt så länge på den infon... orkar inte vänta.


Mooi ! Ajattelin heittää tänne blogipostauksen ennen ku meen nukkumaan. Lähetin Expolle viestii eilen mun hakupaketista ja vastaanottavasta järjestöstä. Tänään sain vastauksen heiltä, että mun hakupaketti on matkalla Yhdysvaltoihin (wihiii) ja, että mun vastaanottava järjestö on CETUSA. Nyt pitää vaan odottaa perhe- ja sijoitustietoja, mutta voi kyllä kestää kauan ennen ku saan ne tiedot... en jaksais odottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti