torstai 6. maaliskuuta 2014

100 days until Finland

Idag är det exakt 100 dagar tills jag landar i Finland. I morgon är det mindre än 100. Tiden går så snabbt.. haha, hur många gånger har jag sagt det där? Jag är egentligen ganska glad att jag slipper till Finland om lite på tre månader, även om det kommer att bli jävligt svårt att lämna alla här. MEN, jag har en massa nära o kära, en massa roliga äventyr o en massa sena sommarkvällar som väntar på mig i Finland när jag åker tillbaka i juni, och egentligen är det skönt att jag slipper tillbaka snart. 

Tänään on tasan 100 päivää kunnes laskeudun Suomeen. Huomenna on alle 100 päivää. Kyllä aika vaan menee nopeasti.. haha, montakohan kertaa oon sanonut tuon saman? Oon kuitenkin aika iloinen, että saan mennä takaisin Suomeen reilun kolmen kuukauden päästä, mutta samalla tiedän, että tulee olemaan hiton vaikeeta jättää kaikki rakkaat tänne. Suomessa mua kuitenkin odottaa kaikki Suomi-rakkaat, monet jännät seikkailut ja kesäyöt, kun palaan sinne kesäkuussa. 


I söndags åkte vi mot the Great Salt Lake, för att se the Spiral Jetty (som ni ser på den övre bilden). På vägen stannade vi på Golden Spike National Historic Site. Efter att vi hade sett Golden Spike och Spiral Jetty stannade vi ute i ingenstans, nära the Great Salt Lake, och min värdpappa lärde mig och mina två värdsystrar att skjuta med en revolver, vilket var ganska häftigt. Vi sköt på tumma burkar och plastflaskor, och jag träffade till och med. ;)

Sunnuntaina lähdettiin perheen voimin the Great Salt Lakelle, käytiin katsomassa the Spiral Jetty (ylemmässä kuvassa). Matkalla pysähdyttiin Golden Spike National Historic Sitellä. Spiral Jettyn jälkeen pysähdyttiin jossain keskellä mitään ison suolajärven lähistöllä ja hostiskä opetti mua ja mun hostsiskoja ampulaan sen käsiaseella, joka oli aika jännää. Oli kyllä turvallista tietenkin, ja ammuttiin tyhjiä purkkeja ja muovipulloja, ja sain jopa ammuttua yhden. ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti