torstai 30. tammikuuta 2014

“I would rather walk with a friend in the dark, than alone in the light''

Helgen kom o gick, hade så himla roligt! Jag njuter av varje dag, och kan helt ärligt säga att jag är lycklig. Jag har njutit av tiden här i SLC, jag har haft roligt och har varit lycklig, jag har haft vänner, men efter nyåret har allt börjat gå bättre - jag njuter ännu mera, och uppskattar varje stund och alla små saker, har blivit jätte nära med ett antal vänner. Jag kan helt enkelt kalla mig en livsnjutare. :D

Wautsiwau, viikonloppu tuli ja meni, mutta mulla oli ihan hirmuhauskaa! Nautin joka päivästä ja voin ihan rehellisesti sanoa, että oon onnellinen. Oon nauttinu mun ajasta täällä SLCssä, mulla on ollut kivaa ja oon ollut onnellinen, mulla on ollut kavereita alusta asti, mutta uudenvuoden jälkeen kaikki on alkanut menemään vielä paremmin - nautin vielä enemmän, arvostan kaikkia pieniä asioita, ja oon lähentyny muutamien kavereiden kanssa entisestään. Oon kyllä ihan elämännauttija. :D


På fredagskvällen kom Holly och hämtade mig och runt åtta plockade vi upp Luca och åkte till vår kompis, Jackson, som hade en crepe-kväll, så kort sagt chillade vi vid hans hus med några vänner, åt crepes med nutella, grädde, jordgubbar och annat gott, spelade lite Guitar Hero och hade det allmänt roligt. Holly är en jätte viktig person för mig, vi skämtar om allt möjligt, pratar om allt, och vi båda är ungefär lika mycket weirdos. Vi hämtar kaffe på skollunchen, sjunger i hennes bil när musiken är på högsta volym och pratar en massa skit hahaha, blir aldrig uttråkad när jag är med henne. :)

Perjantai-iltana Holly tuli hakemaan mut ja vähän ennen kahdeksaa haettiin Luca ja lähdettiin meidän kaverin, Jacksonin luokse viettämään crepe-iltaa, eli lyhyesti sanottuna hengailtiin muutaman kaverin kesken hänen luonaan, syötiin crepejä nutellan, kermavaahdon, mansikoiden ja muun herkun kera, pelattiin vähän Guitar Herota ja vaan chillailtiin Holly on mulle tosi tärkee; heitetään aina läppää, puhutaan paskaa, ja ollaan molemmat aika lailla yhtä outoja. Haetaan koululounaalla kahvia, lauletaan hänen autossa, kun musiikki soi täysillä ja puhutaan vähän kaikesta, eikä mulla oo ikinä tylsää, kun oon hänen kanssaan. :)


Lördagskvällen spenderades med Spencer, Joey och Erikka. Erikka slutade jobbet halv tio, så före det hängde jag med Spencer och Joey. Spencer bor nära mig, så han plockade upp mig när vi skulle åka över till Joeys, där vi kollade på tv i kanske en halv timme före vi åkte och körde runt lite. Spencer bjöd även på kaffe från 7eleven, nam - måste erkänna att jag har blivit så himla beroende av kaffe här borta haha. Vid nio åkte vi till Zupas, ett snabbmatsställe där Erikka jobbar. De har en massa olika goda sandwiches, soppor och sallader, så vi åt där när vi skulle plocka upp Erikka. Sedan åkte vi till Spencers och hängde i deras ute- hot tub tills klockan närmade sig tolv. Kanske inte låter som den roligaste lördagen, men jag lovar, med detta sällskap kan det inte vara tråkigt. ;)

Lauantai-illan vietin Spencerin, Joeyn ja Erikkan kanssa. Erikka pääsi töistä yhdeksän jälkeen, joten ennen sitä hengasin Spencerin ja Joeyn kanssa. Spencer asuu tosi lähellä mua, joten se tuli hakemaan mut, kun mentiin Joeyn luokse. Katsottiin siellä telkusta jotain komediaohjelmaa jonku puolisen tuntii, ja sitten mentiin ajelemaan vähän ympäri. Spencer tarjos mulle kahvin 7eleveniltä, nam - voin sanoo, että musta on tullu niin kahviriippuvainen täällä haha. Yhdeksän maissa mentiin Zupasiin, joka on pikaruokapaikka, jossa Erikka työskentelee. Sieltä saa paljon erilaisia maukkaita keittoja, voileipiä ja salaatteja, joten syötiin siellä sitten samalla, kun haettiin Erikka. Loppuilta vietettiin Spencerin luona, heidän ulkoporeammeessa kunnes kello lähestyi kahtatoista. Ei ehkä kuulosta miltään erityisen kivalta lauantailta, mutta lupaan, että tässä seurassa ei voi olla tylsää. ;)


På söndagen efter tolv åkte jag och Annika till Snowbird ski resort (typ en halv timme med bil från mitt hus) där vi spenderade några timmar. Vi hade jätte roligt, och jag har saknar att åka slalom och äntligen slapp jag dit! Även om liftarna stängde tidigare än vad vi trodde så hann vi åka några gånger, och kan helt ärligt säga att dessa slalombackar här är lite häftigare/bättre än borta i Finland, Utah är känns för bra snö och eftersom att jag bor här mellan höga berg så är det ingen överraskning att slalombackarna här hör till de bättre sorterna. Duktig som jag är glömde jag mina uggs dit, men som tur ringde jag deras 'lost&found' och de har skorna där, så ska snart åka upp och hämta dem hehe :D

Sunnuntaina kahdentoista jälkeen lähdettiin Annikan kanssa Snowbirdin laskettelukeskukseen (sijaitsee noin puoli tuntia autolla mun talolta), jossa vietettiin muutaman tuntia. Meillä oli tosi kivaa tuolla, ja mulla on ollut tosi ikävä laskettelua, joten odotin innolla, että pääsisin ja vihdoin päästiin tuonne! Vaikka lasketteluhissit meni kiinni vähän aikasemmin, kun ajateltiin, niin saatiin silti laskettua muutama pitkä lasku, ja voin kyllä rehellisesti sanoa, että nää laskettelupaikat täällä on ''vähän'' eri luokkaa kuin Suomessa, voittaa kyl 6-1 (hehhe oompas hauska), ja Utah on tunnettu hyvästä puuterilumesta ja vuoristaan, joten ei ihme, että nää laskettelurinteet kuuluu vähän parempiin sortteihin - ihan kiva asua täällä korkeitten vuorten keskellä! Tietenkään kaikki ei voinut mennä täydellisesti, vaan unohdettiin kengät tuonne, mutta onneksi soitin Snowbirdin 'lost&foundiin' ja heillä on mun uggit tallessa, joten pitäis kohta hakee ne sieltä hehehe :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti